RETURNERING

RETURNERING

Som forbruger har du 14 dages fuld fortrydelsesret, når du handler på vores webshop. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Du kan ikke fortryde købet ved at nægte, at modtage varen eller undlade at afhente den, uden samtidig at give os besked.

1. Giv os besked om din retur via vores mail boutiquetrinekundeservice@gmail.com

2. Vedlæg retursedlen sammen med dine returvarer, der skal være pakket forsvarligt ind, samt være i original emballage og have mærker påsat.

3. I forbindelse med returnering af fortrudt køb, står du selv for at betale fragtomkostningerne. Du vælger selv om du vil tage brug af vores returlabel der er vedlagt i kassen, eller om du selv vil sende pakken retur. Vælger du at tage brug af vores returlabel, vil der blive fratrukket et fragtgebyr på 49 kr fra din ordre. Vi modtager pakker fra GLS og Postnord. Vi har ikke nøgleadgang til DAO.

Returpakken sendes til Boutique Trine, Kongensgade 21, 6700 Esbjerg. Vi afhenter IKKE i pakkeshops.

Du har også mulighed for, at aflevere dine returvarer tilbage i vores fysiske butik i Esbjerg og derved spare returfragten. Dine varer krediteres først, når returvaren håndteres på webkontoret.

*Bemærk at der kan gå op til 14 dage fra vi modtager din pakke og til retursagen er færdigbehandlet.

Du modtager en bekræftende mail (kreditnota) på, at din retur er gennemført og få dage efter, er pengene tilbageført på den konto, som ordren er betalt fra.

Bemærk, at du har ansvaret for pakken/varerne, indtil vi modtager dem. Gem derfor kvittering på indlevering samt evt. track & trace nummer. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav, til postbutik eller pakkeboks. I sådanne tilfælde må det forventes, at pakken ryger retur til afsender, hvorefter den må sendes på ny. Alle udlæg i sådanne situationer pålægges afsender.

REKLAMATION OG FEJLLEVEREDE VARER

Hos Boutique Trine er kunden altid i fokus, og vi gør alt for at have en tæt og (k)ærlig dialog med dig.

Hvis du mod forventning skulle opleve fejl eller mangler ved en vare, er dit køb omfattet af Købeloven, herunder mangelreglerne, og du har 24 måneders reklamationsret på alle varer.
Du skal reklamere indenfor ”rimelig” tid efter, at du har opdaget evt. mangel ved varen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som muligt.

Ved berettiget reklamation er returforsendelsen naturligvis fragtfri for dig, blot du kontakter os på forhånd og benytter den forudbetalte returlabel vi fremsender. Benyttes en dyrere fragtform er dette for egen regning.

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Ved afviste reklamationer vil du blive kontaktet direkte.

Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage.

Varen sendes til:

Boutique Trine
Kongensgade 21
6700 Esbjerg

Inden du returnerer varen, bedes du på forhånd sende os en email på: boutiquetrinekundeservice@gmail.com

I mailen vedhæftes billede(r) samt beskrivelse af fejlen på varen. Du vil herefter blive kontaktet om det videre forløb. På den måde kan vi hurtigst muligt tilbyde en løsning på problemet på baggrund af dine informationer.

Oplever du at modtage en forkert vare, bedes du sende os en email på: boutiquetrinekundeservice@gmail.com. På den måde kan vi hurtigst muligt tilbyde en løsning på problemet på baggrund af dine informationer.

FORTRYDELSESRET

Som forbruger har du 14 dages fuld fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare.
Du kan IKKE fortryde købet ved, at nægte at modtage varen eller undlade at afhente den, uden samtidig at give os besked.

Dine varer krediteres først, når returvaren håndteres på webkontoret. BEMÆRK at fra vi modtager din pakke, kan der gå op til 14 dage, før vi har refunderet pengene.

Pengene tilbageføres til samme konto, som du har betalt ordren fra. Du får en bekræftende mail på, at din retur er gennemført.

Bemærk: Du kan ikke udøve fortrydelsesretten ved blot at nægte at modtage varen eller ved at undlade at afhente den.

TILBAGEBETALING

Vi tilbagefører altid dine penge til samme betalingsmetode, som du betalte dine varer med. Pengene tilbageføres senest 14 dage fra den dag vi modtager dine returvarer, men oftest går det hurtigere.

Bemærk venligst at du ikke har krav på tilbagebetaling af leveringsomkostninger ved delvis fortrydelse af dit køb.

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på.
Med andre ord; ”du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik”. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. For at modtage hele købsbeløbet retur, må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.
Vi anslår værdien ud fra en konkret vurdering af den/de returnerede varer.